@home account op iphonen3Gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb echt alles al geprobeerd en gebeld met ziggo maar na 2 dagen kan ik alleen nog maar ontvangen maar niet verzenden. heb voor uitgaande ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@home account op iphonen3Gs
heb echt alles al geprobeerd en gebeld met ziggo maar na 2 dagen kan ik alleen nog maar ontvangen maar niet verzenden.
heb voor uitgaande mail het volgende al geprobeerd mail.home.nl smtp.home.nl smtp.ziggo.nl altijd voor poort 25 gekozen maar helaas. krijg continu foutmelding wie oh wie kan me helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
sorry maar heb alles doorlopen en krijg weer melding dat hij server niet kent. kom dus niets verder
|
|
||||
|
||||
Heb het zelf even getest met mijn @home adres. Bij eerste keer verzenden kreeg ik een foutmelding. Na vernieuwen toen werd de email gewoon verzonden. voor mijn smtp settings zie de screen:
|
|
|||
|
|||
het is gewoon niet te geloven, alles zo ingesteld zoals jij aangaf maar helaas krijg weer een foutmelding. zou het misschien toch met een andere instelling te maken hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
home knop | klinker | iPhone algemeen | 8 | 06-11-10 19:55 |
amerikaanse account met een nederlands account | myplace | iPhone Apps | 5 | 13-09-10 22:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
|
|