Aangeschafte muziek wel op iPad en iMac te downloaden, maar niet op iPhone? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allen, Ik kan geen aangeschafte muziek downloaden op mijn iPhone. Op alle andere iOS devices lukt dit wel. Mijn iPhone blijft echter stug volhouden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aangeschafte muziek wel op iPad en iMac te downloaden, maar niet op iPhone?
Beste allen,
Ik kan geen aangeschafte muziek downloaden op mijn iPhone. Op alle andere iOS devices lukt dit wel. Mijn iPhone blijft echter stug volhouden dat er toch echt geen materiaal in zijn geheugen staat. In de iTunes store kan ik vervolgens wel mijn aankopen zien en alles opnieuw donwloaden, maar deze verschijnen daarna nergens op de iPhone. Heeft er iemand dit ooit eerder meegemaakt? Weet er iemand raad? Uiteindelijk kan ik de iPhone wel aan mijn computer hangen, maar dit is natuurlijk niet waarvoor deze functie in de iTunes store is ontwikkeld! Alvast bedankt voor alle hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zit met hetzelfde probleem. Met mijn ipad verschillende albums via Itunes aangeschaft de afgelopen jaren en sinds een week in het bezit van een iphone 4s . Maar wanneer ik via mijn iphone de gekochte albums in Itunes opzoek, om deze op mn iphone te downloaden kan dit niet.
Ik heb begrepen dat wanneer je iets aanschaft in de AppStore of Itunes dat je hier maar eenmalig voor moet betalen. En dus je betaalde apps of muziek ook op je iphone kunt zetten. Klopt dit? |
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde fenomeen en kom niet verder. Ipath gekocht in juni en afgelopen maand 2 iphones. Krijg steeds error code downloadfout. Tik voor een nieuwe poging. Maar nooit succes in de laatste maand. Weet het niet meer als ik apple bel krijg ik te horen naar de winkel terug te gaan en in de winkel moet ik apple weer bellen. Ben het redelijk moe aan het worden kan iemand helpen. Alvast bedankt
|
|
||||
|
||||
Ik had het zelfde probleem op mijn iPod maar sinds gisteravond kan ik weer bij mijn aankopen en deze ook weer downloaden.
|
|
|||
|
|||
Ben het gaan proberen, maar gek genoeg staat mij aankoop via de telefoon wel op mijn ipath, maar niet op de telefoon zelf krijg ik het niet gedownload. Errorcode downloadfout. Tik voor nieuwe poging. En het werkt dus niet. Zijn er instelling die overeen moeten komen? Want zover ik heb kunnen kijken staat alles gelijk. Zelfs I tune match gekocht omdat ik dacht het licht daaraan omdat ik dat niet. Maar ook niet, hoor het is mij een raadsel dat blijkbaar niet opgelost kan worden.
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of het bij een iPhone anders werkt maar op mijn iPad en iPod heb ik ook automatisch downloaden aan staan. Instellingen-iTunes en App store-daar muziek aanzetten voor automatische downloads. Zo krijg ik alle aankopen automatisch op beide apparaten.
|
|
|||
|
|||
zelfde gezeik
is er onderhand al een oplossing voor dit belachelijk probleem?? ik ben al 3 dagen bezig om muziek terug te downloaden, maar zonder resultaat... Ik heb voor 150 euro ooit muziek gekocht en daar heb ik recht op al zeg ik het zelf.. Dus ik wil antwoorden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Van iemand die er verstand van heeft natuurlijk!!!!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ingesloten Youtube venster speelt niet af op iPad maar wel op iPhone | Saidou | iPad algemeen | 0 | 24-04-12 21:34 |
Windows: Muziek wel in itunes maar niet op iphone!! | bartou | iTunes | 12 | 27-11-11 00:36 |
Windows: muziek speelt wel in iTunes maar niet op iPhone | sth313 | iTunes | 4 | 18-10-11 15:51 |
Wel kopen maar nog niet downloaden | Jered | iPhone Apps | 1 | 06-05-11 19:26 |
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. | ivfla | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-09 18:09 |
|
|