films via ipad op tv discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik download geregeld films op mijn ipad maar zou ze ook graag via de tv willen kijken . nu weet ik al van het bestaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
films via ipad op tv
Ik download geregeld films op mijn ipad maar zou ze ook graag via de tv willen kijken .
nu weet ik al van het bestaan van de apple tv en streamen ervan , maar ik heb nog een oude tv waarop geen aansluiting zit voor een hdmi kabel , mijn vraag kan ook ook rechtstreeks via de Wi-Fi op de router de films streamen , mijn ipad zit ook op deze Wi-Fi.ook heb ik wel hd tv via ziggo interactief . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat gaat niet zo maar lukken. Om te streamen van een iPad heb je in ieder geval een apparaat nodig dat AirPlay ondersteund zoals bv. een Apple TV.
|
|
|||
|
|||
Koppel een AV kabel aan je iPad en stop de RGB of Composite (afhankelijk van het model) stekker in je TV.
Of was dat je vraag niet?
|
|||
|
|||
Je hebt een HD tv met Wi-Fi, zonder hdmi aansluiting? Rare tv
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem, heb een philips matchline tv en probeer met composiet kabel beeld te krijgen. geluid lukt maar beeld niet. wat kan ik nog doen?
|
Labels |
???? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met het overzetten van films naar ipad 1 en ipad 3 | theniels | iPad algemeen | 4 | 10-03-13 19:21 |
Mac OS X: Films ipad | MacSkills | iTunes | 2 | 27-06-12 15:48 |
vraagje ipad 2 films van ipad naar pc? | Daantjuh079 | iPad algemeen | 8 | 27-04-12 18:03 |
Films op iPad | Jonb | iPad algemeen | 8 | 05-02-12 23:33 |
Films -> iPad | wvy | iPad algemeen | 1 | 28-03-10 14:15 |
|
|