//

problemen met het overzetten van films naar ipad 1 en ipad 3

problemen met het overzetten van films naar ipad 1 en ipad 3 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Een paar weken geleden begon mijn ipad (ipad 1 32gb wi-Fi+3g met IOS 5.1.1) wat kuren te geven met het overzetten van films. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-13, 23:21
theniels theniels is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard problemen met het overzetten van films naar ipad 1 en ipad 3

Hallo allemaal,

Een paar weken geleden begon mijn ipad (ipad 1 32gb wi-Fi+3g met IOS 5.1.1) wat kuren te geven met het overzetten van films. Even voor de duidelijkheid ik heb de films altijd in mp4 vorm op de ipad gezet. Sommige films kon ik hier niet op zetten terwijl deze wel in itunes waren aangevinkt. Nu had ik hier niet bijzonder veel aandacht aan gegeven omdat ik toch van plan was om een nieuwere ipad te gaan kopen. Vandaag was de dag dan een andere ipad (ipad 3 64gb wi-Fi met IOS 6.1.2) opgehaald. Dus fanatiek aan het overzetten van muziek en foto`s en compleet geen problemen. Maar aangekomen bij de films.... toen begon het gezeik. Sommige films wel en andere niet. Er zijn films niet overgezet die ook niet op de vorige ipad werden gezet maar het verbaasde mij dat er ook films die wel op de ipad 1 hebben gestaan, niet zijn overgezet naar de nieuwe ipad. Nu is mijn vraag hierop wat kan er hier mis gaan?

Met vriendelijke groet Niels
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-03-13, 08:35
waalboer waalboer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Houten
Berichten: 103
Standaard

Waarom upload je niet gewoon de films in Dropbox en laad die vervolgens in in een programma als OplayedHD 2.0.04. Werkt voor mij prima en nog makkelijk ook
  #3  
Oud 08-03-13, 11:19
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Wat er mis kan gaan ? Je kunt beter vragen: waar ligt het aan ? En daar is heel veel literatuur over. Het is vaak simpeler een paar players op je iPad te zetten dan je video's te converteren. Soms helpt het al mp4 te veranderen in m4v in Verkenner, en soms ook niet.
Lees dit eens.
En dit.
deze converter gebruik ik.
Maar je kunt ook met de app Air Video werken, die kan ook converteren tijdens het afspelen, moet je wel verbinding hebben met je pc via Wi-Fi.
  #4  
Oud 10-03-13, 18:16
theniels theniels is offline
• iOS 6.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 2
Standaard

Wanneer ik air video gebruik en deze laat converteren. Waar worden dan de films neergezet?
  #5  
Oud 10-03-13, 19:21
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

In een map op je computer. Je kunt zelf een map kiezen in de Air Video Server.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Films van Windows overzetten op Nieuwe iPad feaster92 iPad algemeen 1 27-09-12 23:16
Films overzetten van HD naar iPad zonder pc Flipke1405 iPad algemeen 2 30-07-12 11:04
Cydia app BTSTACK overzetten van iPad-1 naar iPad-2 Gryta1 Jailbreak apps en thema's 2 10-06-12 18:26
vraagje ipad 2 films van ipad naar pc? Daantjuh079 iPad algemeen 8 27-04-12 18:03
films van aangekochte dvd overzetten op ipad doralien iPad algemeen 25 29-06-11 11:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:07.