Films van Windows overzetten op Nieuwe iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte deskundigen, Ik heb een vraag, ik gebruik met ipad veel al in de trein naar het werk en school, nu wil ik graag films/series ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Films van Windows overzetten op Nieuwe iPad
Geachte deskundigen,
Ik heb een vraag, ik gebruik met ipad veel al in de trein naar het werk en school, nu wil ik graag films/series gaan kijken op de iPad. Een voorbeeld: Ik wil graag green street hooligans zien op de ipad. Kan ik dit überhaud uploaden op de iPad of hoe die dit tegen? graag een stap voor stap reactie! Met vriendelijke groet, Een blije ipad klant |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoek eens op het forum, met als zoekterm "film op iPad zetten". Dan zul je zien dat er al aardig wat topics over bestaan.
Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
films overzetten van PC naar iPhone | max8q | iPhone algemeen | 6 | 15-01-14 16:33 |
Films overzetten van HD naar iPad zonder pc | Flipke1405 | iPad algemeen | 2 | 30-07-12 11:04 |
Data overzetten van Ipad2 naar nieuwe Ipad | hanskramer | iPad algemeen | 7 | 20-03-12 23:16 |
films van aangekochte dvd overzetten op ipad | doralien | iPad algemeen | 25 | 29-06-11 11:45 |
Windows: IFunbox films overzetten van pc | Vinnie197830 | Desktop-applicaties | 2 | 28-08-10 01:16 |
|
|