alleen eerste 5 seconden worden afgespeeld van bepaalde nummers discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb een probleem: bij een paar van mijn albums speelt hij alleen de eerste 5 seconden van het nummer af. Andere albums speelt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
alleen eerste 5 seconden worden afgespeeld van bepaalde nummers
Goedenavond,
Ik heb een probleem: bij een paar van mijn albums speelt hij alleen de eerste 5 seconden van het nummer af. Andere albums speelt hij gewoon af zoals het hoort. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
filmpjes worden niet meer afgespeeld op iPad2 | jplobbes | iPad algemeen | 0 | 26-01-13 17:38 |
Muziek: iPhone skipt eerste seconden van songs! | daandude | Muziek, foto & video | 3 | 13-10-10 17:12 |
mp4 bestand maar kan niet afgespeeld worden | pimoettwente | iPhone algemeen | 0 | 08-08-10 22:17 |
Windows: Bepaalde nummers verschijnen niet op iPhone | Stevo | iTunes | 4 | 13-01-10 21:17 |
sms error naar bepaalde nummers | mkrve | iPhone algemeen | 0 | 21-08-08 12:20 |
|
|