Muziek op je Iphone 5s zetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik probeer al jaren muziek op mijn voorganger Iphone 4 en nu Iphone 5s te zetten, ik heb youtube bekeken en veel forums gelezen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Muziek op je Iphone 5s zetten
Hallo, ik probeer al jaren muziek op mijn voorganger Iphone 4 en nu Iphone 5s te zetten, ik heb youtube bekeken en veel forums gelezen en ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Wie kan mij helpen om het wel voor elkaar te krijgen zodat ik niet naar Samsung overstap want ik krijg er nu genoeg van. Wat is itunes ingewikkeld. Ook kun je niet eens je Whatsapp toon veranderen. Bij voorbaat bedankt.
Henry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens in het onderstaande topic van de Apple Support Communities. Beter kan ik het ook niet uitleggen:
https://discussions.apple.com/message/22554321#22554321 Voor dat Whatsapp toontje moet je bij Whatsapp zijn. Niet bij iTunes en/of Apple. |
|
||||
|
||||
Okee bedankt, is het ook in Nederlands?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek op iphone 4 zetten | BNA | Muziek, foto & video | 1 | 14-12-11 20:19 |
Muziek: Muziek op Iphone zetten. | Selim | Muziek, foto & video | 5 | 23-08-11 17:18 |
Muziek: Muziek op iphone zetten | thijsbroekkamp | Muziek, foto & video | 0 | 11-08-11 13:01 |
Mac OS X: Muziek op je Iphone zetten | drumworkshop | iTunes | 23 | 04-07-09 16:36 |
Muziek: muziek op de iphone zetten | Haagze sf2 | Muziek, foto & video | 12 | 17-01-08 23:42 |
|
|