Fotostream foto's verdwenen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag van het 1 op het andere moment mijn foto's weg die in mijn fotostream stonden. Ik had er een 400 in staan en nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Fotostream foto's verdwenen
Vandaag van het 1 op het andere moment mijn foto's weg die in mijn fotostream stonden.
Ik had er een 400 in staan en nu ineens een totaal van 100 nog maar over. Weet iemand of Apple iets heeft aangepast met betrekking tot de fotostream. Ik heb wel een backup maar dan nog is het balen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Foto's worden max. 30 dagen bewaard in fotostream. De 300 foto's die verwijderd zijn stonden er dus 30 dagen. De overige 100 foto's korter dan 30 dagen.
|
|
||||
|
||||
Dat wist ik.
Echter foto's van 2 weken geleden zijn ook verdwenen. De 30 dagen regel ken ik. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zoals je ziet werkt het systeem niet zoals het hoort te werken.
|
||||
|
||||
ik heb ook een probleem met de fotostream. mijn gemaakte foto's komen niet meer in de fotostream terecht (dit sind 15/11/13)
iemand een idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onbekende foto's in fotostream | Bellerina | iCloud | 9 | 01-02-13 00:03 |
Wel fotostream geen Iphoto foto's | stony667 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 13-01-13 12:39 |
Foto´s op fotostream zetten (iCloud) | Daannijendijk | iCloud | 1 | 02-05-12 16:58 |
Foto's verwijderen uit fotostream | Elidb | Muziek, foto & video | 14 | 16-02-12 13:47 |
Fotostream - Windows - geen foto's | bisebaer | Muziek, foto & video | 7 | 19-10-11 22:32 |
|
|