Info bewerken in iTunes lukt niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan de info van mijn muziek niet bewerken in iTunes. Ik was van plan om alles eens netjes te organiseren zodat de artiest, titel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Info bewerken in iTunes lukt niet
Ik kan de info van mijn muziek niet bewerken in iTunes. Ik was van plan om alles eens netjes te organiseren zodat de artiest, titel en album correct zijn ingevuld. Maar als ik op 'info tonen' klik in iTunes zijn alle velden grijs en kan k geen cursor in een veld krijgen. Weet iemand hoe dat komt of wat ik verkeerd doe
Thx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Muziek en video's op 'handmatig beheren' zetten...
|
|||
|
|||
Ik heb het gevonden. Ik moest iTunes starten 'als administrator uitvoeren' pakken. Ineens was de text zwart in 'info tonen' en kon ik ze bewerken
Bedankt voor de reactie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes installeren lukt niet | Paulvero | iPhone algemeen | 3 | 09-10-12 18:40 |
Windows: iTunes installatie lukt niet? | xxtasja | iTunes | 0 | 05-10-12 10:45 |
help! Na update iOS 5.0 lukt updaten album art en info over liedjes niet! | milouehp | iPad algemeen | 0 | 02-11-11 17:52 |
Inloggen iTunes lukt niet | rwflink | iPhone Apps | 6 | 29-08-10 21:24 |
|
|