//

geen bass bij het afspelen via bluetooth

geen bass bij het afspelen via bluetooth discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, misschien hier iemand die het antwoord weet op volgend probleem? Eerst en vooral wil ik melden dat ik het volgende gebruik, iphone5 ios ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-12-13, 12:04
moonbeam moonbeam is offline
• iOS 7.0.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard geen bass bij het afspelen via bluetooth

Beste leden, misschien hier iemand die het antwoord weet op volgend probleem?
Eerst en vooral wil ik melden dat ik het volgende gebruik, iphone5 ios 7.0.3 , en een autoradio van kenwood die dan ook speciaal voor Iphone is en een versterker en woofer in de kofferbak.
Mijn probleem is het volgende, wanneer ik in de auto muziek afspeel op mijn iphone via bluetooth dan speelt dit gewoon goed af zoals het hoort, alleen heb ik geen bass.
Als ik de iphone aansluit aan de usb ingang van de autoradio en mijn muziek afspeel via de ipod modus van de autoradio werkt alles wel zoals het moet, met zelfs teveel aan bass, maar dit kan ik wel regelen dus dat is het probleem niet.
Is er hier iemand die mij aub kan helpen dit probleem op te lossen?
Alvast vriendelijk bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen bij het afspelen van muziek, filmpjes,... EVC iPhone algemeen 0 29-12-12 16:25
Belsignaal doet het niet ik hoor geen geluid bij het afspelen van muziek, youtube itallaa iPhone algemeen 4 11-11-12 01:28
Koptelefoon ingang kraakt bij bass ferryjongmans iPhone algemeen 3 06-12-11 23:00
Geen geluid bij filmpjes afspelen steffen123 iPhone algemeen 4 11-09-10 17:57
Geen scrollbar bij afspelen muziek kruipolie Archief 3 03-01-10 22:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:36.