(GRATIS) Mijn nieuwe iphone TRIX.. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had in dit weekend niks te doen..niemand thuis.. ik probeerde iets leuks te maken,,en... het is gelukt.. mijn nieuwe iphone hottrix... iDistortion ( de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
(GRATIS) Mijn nieuwe iphone TRIX..
ik had in dit weekend niks te doen..niemand thuis.. ik probeerde iets leuks te maken,,en...
het is gelukt.. mijn nieuwe iphone hottrix... iDistortion ( de gekke iphone knopjes..) YouTube - iphone trick for free - iDistortion iHorror ( om je vriendjes laten te schrikken ) YouTube - iphone trick for free - ihorror iSpace (het slaat nergens op..) YouTube - iphone trick for free - iSpace iError ( het maakt je iphone stuk ) YouTube - iphone trick for free - iError iShatter ( klik het en hij breekt ) YouTube - iphone trick for free - iShatter iCoin ( magic met 2 euro muntje ) YouTube - iphone trick for free - iCoin iCard ( magic met kaart ) YouTube - iphone trick for free - iCard iSlide ( ??? ) YouTube - iphone trick for free - iSlide iHorror 2 ( een nieuwe versie van iHorror ) YouTube - iphone trick for free - iHorror 2 iZoom ( new revolution of iphone maps ) Ga naar mijn site voor meer gratis leuke iphone truckjes.. Code:
www.iphonemagics.com Laatst gewijzigd door freemanfunky; 01-03-09 om 01:18. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zeer mooi gedaan
|
|
||||
|
||||
Nice! Check je PM btw...
|
|
|||
|
|||
leuk, mooi gedaan
|
|
||||
|
||||
Waar heb je het mee gemaakt, trouwens?
|
|
|||
|
|||
Het zal wel aan mijn pc liggen, maar ik zie de filmpjes niet :\
edit; laatmaar, wist niet dat je gewoon op het "kopje" kon klikken om het op youtube zelf te kijken. Laatst gewijzigd door paskaal; 26-06-08 om 16:56. |
|
||||
|
||||
zeerr vet, check je PM
|
|
||||
|
||||
nieuwe gemaakt, geupload en geupdated..
iCoin Laatst gewijzigd door freemanfunky; 26-06-08 om 23:48. |
|
||||
|
||||
Zou je die laatste misschien ook naar mij toe kunnen sturen? Waarom zet je trouwens niet gewoon de downloadlink hier neer??
|
|
|||
|
|||
die laatste wil ik ook wel
|
|
||||
|
||||
Die laatste is echt te gek!
Vind ze trouwens allemaal wel knap gemaakt. Doet me aan dit denken: https://forum.iculture.nl/f1/ip...cs-iphone.html |
|
||||
|
||||
Mag ik ook een pm? (a)
bedankt! edit: het liefste allemaal, en anders alleen de laatste.
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
check eens even.. Citaat:
ik ben zelf ook geinspireerd door hun.. |
|
||||
|
||||
lol dit ziet er grappig uit
|
|
||||
|
||||
alle download links staan op info tab op youtube..
dus je kan direct downloaden.. |
|
||||
|
||||
nieuwe gemaakt, geupload en geupdated..
iCard |
|
||||
|
||||
okay leuk
weer iets leuks erbij |
|
|||
|
|||
Wow, Dit is écht geweldig. Hoe heb je dit gedaan? Welk programma heb je hier voor gebruikt?
|
|
||||
|
||||
Echt super deze filmpjes
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Ja, dat vind ik dus ook. Maar deze kerel kan volgends mij erg goed werken met Adobe After Effects. Jammergenoeg draait dat programma niet meer op mijn PC :S
|
Labels |
freemanfunky, hottrix, iphone, magic, trick |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? | cynnie13 | iTunes | 5 | 13-12-10 09:11 |
Mijn betaalde apps gratis op andere iphone? | zimmie | iPhone Apps | 3 | 25-06-10 15:23 |
HELP hoe maak ik mijn iphone gratis simlockvrij | immanuel01 | Archief | 5 | 22-04-10 09:56 |
Gratis Wi-Fi, maar is mijn iphone dan beveiligd? | marlieswessels | Wi-Fi | 15 | 25-03-09 19:15 |
hudson trix | Dualcore | iPhone algemeen | 9 | 01-06-08 19:45 |
|
|