Fotostream, foto's niet zichtbaar discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik IOS 7.0.4 heb geïnstalleerd op mijn Iphone, worden de foto's niet meer zichtbaar op mijn Windows PC. Wanneer ik ICloud de-installeer en vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotostream, foto's niet zichtbaar
Sinds ik IOS 7.0.4 heb geïnstalleerd op mijn Iphone, worden de foto's niet meer zichtbaar op mijn Windows PC. Wanneer ik ICloud de-installeer en vervolgens weer installeer, gaat het 2 dagen goed, worden de foto's geplaatst in de stream, maar na 2 dagen worden de nieuwe foto's niet meer geplaatst. Weet iemand hoe dit kan?
Evelien |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gebruik je ook het laatste iCloud Control Panel? Versie 2.1.3 voor Windows Vista en versie 3.1 voor Windows 7, 8 en 8.1?
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet waar ik dat kan vinden. Ik neem aan dat wanneer ik opnieuw ICloud download, ik de laatste versie krijg.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of anders op onderstaande link van Apple: http://support.apple.com/downloads/#icloud |
|
|||
|
|||
Geen suggesties??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb wel de laatste versie geïnstalleerd, heb het nu weer opnieuw gedaan, dus mijn laatste foto's komen er nu weer bij te staan. Vind het vervelend om iedere keer de geïnstalleerde versie te moeten verwijderen en weer een nieuwe versie te installeren om mijn foto's geplaatst te krijgen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
fotostream foto's in iPhoto zijn niet te verwijderen | ruwepit | iCloud | 20 | 06-06-13 00:37 |
Fotostream niet zichtbaar in iCloud | Gratchen | iCloud | 11 | 14-11-12 17:30 |
Windows: iPhone alleen als Fotostream zichtbaar in verkenner | frenske1973 | iTunes | 0 | 20-09-12 09:47 |
Niet alle foto's van iPhone in fotostream? | ivanwoerkom | Muziek, foto & video | 6 | 23-07-12 18:03 |
Keuze fotostream staat niet meer bij instellingen foto's op iPad 2 | eddydp | Muziek, foto & video | 8 | 17-06-12 01:26 |
|
|