iPhone alleen als Fotostream zichtbaar in verkenner discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmorgen iTunes update uitgevoerd naar 10.7.0.21. Normaal haalde ik de foto's van mijn iPhone eraf via de windows verkenner. Echter na de iTunes update is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone alleen als Fotostream zichtbaar in verkenner
Vanmorgen iTunes update uitgevoerd naar 10.7.0.21.
Normaal haalde ik de foto's van mijn iPhone eraf via de windows verkenner. Echter na de iTunes update is deze enkel nog beschikbaar via Fotostream! Ben je nu verplicht om iCloud gaan te gebruiken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S niet zichtbaar in Verkenner | arnoderuig | iPhone algemeen | 4 | 08-12-12 17:07 |
iPad als camera in de verkenner | Jebo1956 | iPad algemeen | 3 | 17-11-11 17:55 |
iPhone4 zichtbaar maken in Windows verkenner | Matjes | iPhone algemeen | 5 | 13-10-11 19:00 |
iPhone wil zichtbaar in iTunes maar niet in Windows Verkenner | bjk1975 | iTunes | 2 | 27-08-09 20:51 |
GPRS icoon alleen zichtbaar als GPRS actief is | Bomans | Archief | 3 | 01-03-08 05:45 |
|
|