//

iPhone 4S start niet meer na update iOS6

iPhone 4S start niet meer na update iOS6 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanavond uiteraard geprobeerd om iOS6 te downloaden. Dit is helaas niet vlekkeloos verlopen, want m'n iPhone start niet meer op. Als ik de telefoon aanzet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-12, 23:39
jwkempeneers jwkempeneers is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard iPhone 4S start niet meer na update iOS6

Vanavond uiteraard geprobeerd om iOS6 te downloaden. Dit is helaas niet vlekkeloos verlopen, want m'n iPhone start niet meer op. Als ik de telefoon aanzet krijg ik in beeld dat de iPhone aangesloten moet worden met iTunes. Als ik dit doe geeft iTunes aan dat de telefoon hersteld moet worden. Ik klik vervolgens op Herstellen en bijwerken, waarna het proces gestart wordt. Vervolgens wordt een gedeelte van het herstelproces uitgevoerd waarna iTunes de melding geeft dat de iPhone niet kan worden hersteld.

Wie kan me uit de brand helpen? Ik weet geen oplossing meer!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-12, 10:08
jwkempeneers jwkempeneers is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 16
Standaard

Inmiddels is het me gelukt om m'n iPhone weer aan de praat te krijgen. Ik heb op een andere pc iTunes geïnstalleerd en vervolgens mijn telefoon daaraan gehangen. Toen lukte het wel om een volledige restore inclusief update naar iOS6 uit te voeren.

Vervolgens de iPhone weer aan m'n normale pc gehangen waarna ik gelukkig een reservekopie terug kon zetten. Momenteel werkt dus alles gelukkig weer!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[iOS 5 GM] iPhone start niet meer op na update MobileSubstrate iemanduitnederland Jailbreak apps en thema's 15 10-02-12 14:57
iphone start niet meer op na update en jailbreak mummie42 Jailbreak 4 13-10-11 22:49
iPhone start niet meer op na mobile substrate update Johannes iPhone algemeen 16 17-12-09 00:29
iPhone start niet meer op nu update Summerboard naar v3.0 bruut Unlock [archief] 17 20-12-07 18:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.