//

iPhone4 zichtbaar maken in Windows verkenner

iPhone4 zichtbaar maken in Windows verkenner discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraag is in zekere mate al eerder op het forum gesteld maar de antwoorden bieden nog geen oplossing dus hierbij nogmaals: Wanneer ik mijn iPhone4 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-10-11, 22:05
Matjes Matjes is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard iPhone4 zichtbaar maken in Windows verkenner

Vraag is in zekere mate al eerder op het forum gesteld maar de antwoorden bieden nog geen oplossing dus hierbij nogmaals:

Wanneer ik mijn iPhone4 aansluit op mijn Windows XP computer dan wordt deze netjes weergegeven in iTunes en klinkt ook het Windows deuntje van "een nieuw apparaat gevonden". Echter, de iPhone4 verschijnt niet als apparaat onder "Deze Computer" of in Windows Verkenner. Dit is wel wenselijk omdat ik via deze weg de foto's op de telefoon naar de computer wil kopieeren. Hoe krijg ik de telefoon zichtbaar onder Verkenner?

Voor de ipod (ook niet zichtbaar in verkenner) heb ik in het verleden wel eens een opdrachtregel in "uitvoeren" in getoest, dit werkte toen super, alleen weet ik deze opdrachtregel niet meer wellicht bestaat zoiets ook voor de iPhone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-11, 15:43
BlankStar BlankStar is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Opwijk, België
Berichten: 189
Standaard

Gaat niet met een iPhone. Er bestaat speciale, meestal betalende, software die zo'n dingen wel doet maar als Mac-gebruiker kan ik je daar niet mee helpen en zal je zelf moeten Googlen.
  #3  
Oud 05-10-11, 16:01
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Software die jou betaald lijkt mij sterk, software dat geld kost lijkt mij correcter

Het idee van de iPhone is dat het eigenlijk een verlengstuk van de computer is. Dat werkt hartstikke mooi met een Mac maar wat minder handig met Windows omdat de gebruikers daar het totaal niet gewend zijn. Het nodige gaat via iTunes (je kunt in iTunes de map Pictures met je iPhone syncen; nieuwe pics moet je daar dan ook neerzetten) maar er zijn inderdaad 3rd party programma's waarmee je op de iPhone kunt browsen zoals iExplorer (voorheen iPhone Explorer). Met een jailbreak kun je er ook voor zorgen dat ie door Windows als usb stick wordt gezien waardoor je in principe ook zou moeten kunnen drag 'n droppen naar hartenlust. Importeren van foto's moet via de standaard import wizard van Windows gebeuren.
  #4  
Oud 05-10-11, 16:09
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Er gaat gewoon iets mis bij de topicstarter, want de iPhone zou normaal wel als foto-apparaat moeten herkend worden door Windows Verkenner. Als ik mijn iPhone aansluit krijg ik netjes het venster om de foto's automatisch te laten importeren. Ga ik naar Deze Computer dan zie ik de iPhone daar ook.

Maar het is misschien een instelling in iTunes, dus misschien moet je daar eens kijken.
  #5  
Oud 06-10-11, 21:06
Matjes Matjes is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

In iTunes kan ik geen optie vinden waarin je kunt aangeven om de iPhone zichtbaar te maken in "Deze Computer". Bij een iPod bestaat een dergelijke optie wel. Resumé, als ik de iPhone aansluit op de computer dan hoor ik wel het "nieuwe apparaat" deuntje maar de iPhone wordt niet zichtbaar bij "Deze Computer". Dit zou volgens andere topics op dit forum o.a. mogelijk moeten zijn. Iemand nog een suggestie?
  #6  
Oud 13-10-11, 19:00
Matjes Matjes is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Het probleem heeft zichzelf opgelost Wanneer ik nu de iPhone aansluit op de computer dan meldt deze zich netjes onder "Deze Computer" alszijnde een camera. De foto's kan ik zodoende er eenvoudig afhalen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: files overzetten via windows verkenner nineyard Desktop-applicaties 14 26-05-11 22:58
Windows Verkenner reageert nietmeer (Windows 7) Rivinn iPhone algemeen 1 12-01-10 22:15
cameraroll bekijken in windows verkenner Solari iPhone algemeen 1 22-10-09 00:15
iPhone wil zichtbaar in iTunes maar niet in Windows Verkenner bjk1975 iTunes 2 27-08-09 20:51
Foto: Geen iphone (camera) in windows verkenner mbuskens Muziek, foto & video 1 12-10-08 15:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.