Muziek op itunes als ringtone instellen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) In itunes heb ik in onder het mapje Apparaten Iphone van Karin Muziek een beltoon staan die ik ook als beltoon op de Iphone wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek op itunes als ringtone instellen
In itunes heb ik in onder het mapje
Apparaten Iphone van Karin Muziek een beltoon staan die ik ook als beltoon op de Iphone wil gebruiken. Alleen krijg ik hem niet gekopieerd naar tonen. Heeft iemand daar nog een leuk idee voor? Karin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek instellen als beltoon met de Iphone 4 | roadrunner12 | Ringtones en Wallpapers | 4 | 28-04-13 20:26 |
Eigen muziek als ringtone toevoegen! | Dien | Muziek, foto & video | 18 | 19-06-10 18:10 |
T9 uitzetten en Mp3 uit muziek gebruiken als ringtone | MV_agusta | Ringtones en Wallpapers | 7 | 05-02-10 02:35 |
Hoe kies je een liedje uit je muziek als ringtone? | Lukadegier | Ringtones en Wallpapers | 5 | 28-01-09 10:22 |
Muziek van de IPOD als Ringtone gebruiken | martin54 | Archief | 2 | 09-05-08 15:46 |
|
|