Flitser 4s hapert discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik de flitser op mijn 4S 'Aan' heb staan, flitst hij alleen als ik de knop heel zachtjes aantip. Een fractie harder aanraken: geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Flitser 4s hapert
Wanneer ik de flitser op mijn 4S 'Aan' heb staan, flitst hij alleen als ik de knop heel zachtjes aantip. Een fractie harder aanraken: geen flits. Heeft iemand dezelfde ervaring? Zo ja, wat is er aan te doen, dat het de flitser wel werkt bij normaal aanraken van de knop? Dank u voor de reactie.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met welke "knop" maak jij een foto? Ik neem aan die op je touchscreen? Hoe kan je daar harder of zachter op drukken?
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik knop touchscreen. Het is niet zozeer hard of zacht drukken maar de knop heel even aanraken dan wel de vinger er 2 tellen ophouden.
|
|
|||
|
|||
probeer eens een foto te maken met de volumeknoppen. Wellicht dat het daarmee beter gaat?
|
|
|||
|
|||
Dat gaat goed. Bedankt voor de tip. Voor de goede orde en volledigheid: ik heb geen updates gedaan van de software en werk dus niet met IOS8.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 flitser 'slechte timing' | isandervanbeek | iPhone algemeen | 18 | 20-10-12 21:22 |
Flitser overhit (witte iphone4) | bangnl | iPhone algemeen | 0 | 07-07-11 12:01 |
Foto: Flitser te snel of camera te traag | Gidi | Muziek, foto & video | 1 | 10-06-11 00:27 |
Flitser iPhone 4 werkt niet | bjaslagter | iPhone algemeen | 4 | 30-09-10 19:06 |
Mac OS X: Firefox hapert .... | Lancia | iTunes | 1 | 29-12-09 19:31 |
|
|