foto folders op Iphone veranderd discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Voor ios8 (op mijn iphone4) stonden de fotos op mijn iPhone in 1 mapje op mijn iphone. Als ik handmatig een backup wilde nemen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto folders op Iphone veranderd
Hoi,
Voor ios8 (op mijn iphone4) stonden de fotos op mijn iPhone in 1 mapje op mijn iphone. Als ik handmatig een backup wilde nemen van mijn fotos naar pc was dit zeer handig, iphone connecteren met pc, ctrl-a, ctrl-c, naar data\backup, ctrl-v en kopieren maar Maar nu, na ios8 en iphone 6, staan mijn fotos (+3500) in random mappen (+40), en ik mag gaan zoeken waar alles staat. Handig is anders... Heeft iemand anders dit ook voor en hoe kan je het fixen/omzeilen? Ik dacht eerst aan een robocopyachtig-scriptje te maken dat alle folders afgaat en de verschillen in 1 folder zet ofzo, maar misschien is er een makkelijker oplossing? heb all ff de search gedaan, maar vind niks bruikbaars... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
foto backup, mapnaam wijzigen fotos |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kleur foto's veranderd | Ievaajj | iPhone algemeen | 2 | 25-06-14 13:34 |
iPhone: dubbele folders op iphone | disse | Jailbreak | 0 | 13-08-10 21:31 |
Mail folders in mail.app / Video/foto. | jelle86 | Muziek, foto & video | 0 | 02-08-10 12:19 |
iPhone: Iphone folders probleem | CowBeast | Jailbreak | 2 | 24-11-09 19:01 |
Naam iphone veranderd | Iarie | Unlock [archief] | 5 | 11-06-08 23:30 |
|
|