gelijke opgenomen filmpjes zijn random gekanteld discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Pas weer een aantal filmpjes gemaakt met mijn iPhone 5S: ALLEMAAL gemaakt in horizontale stand (allemaal liggend opgenomen). Nu weer gemerkt, dat een ervan (dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gelijke opgenomen filmpjes zijn random gekanteld
Pas weer een aantal filmpjes gemaakt met mijn iPhone 5S: ALLEMAAL gemaakt in horizontale stand (allemaal liggend opgenomen). Nu weer gemerkt, dat een ervan (dit probleem komt zo nu en dan terug ...) toch in de staande stand wordt afgespeeld. Ik krijg dit niet voor elkaar om op de juiste stand af te spelen, tenzij ik de rotatievergrendeling aanzet. Als ik het filmpje op mijn PC met MovieMaker recht zet (en opsla), en daarna kopieer naar mijn Synology NAS, wordt het toch weer verkeerd afgespeeld, ook al ziet het er met de PC versie goed uit. De NAS versie staat dan weer eigenwijs verkeerd. Heeft iemand hier ervaring mee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit zelf ook wel eens meegemaakt. Het schijnt gewoon een bug te zijn in iOS. Het gebeurt volgens mij alleen als je horizontaal filmt met de thuisknop aan de rechter kant. Ik zou alleen niet weten hoe je het oplost. Op Google kan ik helaas niks voor je vinden...
Probeer de volgende keer erop te letten dat je de thuisknop links houdt. Dan zou je dit probleem niet moeten hebben.
|
|||
|
|||
Daniel, bedankt voor je reactie. Ik ga hier op letten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Eenvoudig met de iPhone opgenomen filmpjes kopiëren naar mijn iPad? | rtf74 | Muziek, foto & video | 5 | 01-07-13 12:44 |
Geen geluid bij opgenomen filmpjes | steef23 | Muziek, foto & video | 6 | 09-05-12 21:48 |
Geen geluid bij mijn opgenomen filmpjes | Superwurm | iPhone algemeen | 2 | 27-03-12 20:16 |
Geen geluid bij opgenomen filmpjes op de PC | maikel_cc | Muziek, foto & video | 0 | 30-03-11 14:07 |
je met camera iphone opgenomen filmpjes op internet zien | mobwoman | iPhone Apps | 1 | 03-10-09 11:28 |
|
|