//

Muziek videos Iphone 2g 1.14 draaien niet

Muziek videos Iphone 2g 1.14 draaien niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar dagen een Amerikaans iTunes account zodat ik lekker in de amerikaanse store kan shoppen. Nu heb ik ook een aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-08, 08:13
tipex tipex is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard Muziek videos Iphone 2g 1.14 draaien niet

Ik heb sinds een paar dagen een Amerikaans iTunes account zodat ik lekker in de amerikaanse store kan shoppen. Nu heb ik ook een aantal muziek videos gedownload. Op mijn touch (2.0), als ik dan bij playlists kijk en voor music videos kies staan daar netjes mijn muziek videos en deze passen zich bij het afspelen netjes aan aan de stand van de ipod touch.

Als ik hetzelfde doe op de iphone, staan er ook in de playlist de muziekvideos maar krijg je alleen muziek bij het afspelen. De videos zijn ook onder het kopje movies te vinden en daar kan ik ze ook vanuit afspelen maar daar spelen ze alleen maar af in landscape. Ook kun je op die manier de clips niet skippen.

Is er een oplossing voor om met een 2g iphone ook de muziek videos staand af te spelen? Of is dit soms een 2.0 toevoeging, want dant is het even wachten op het dev-team.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-08, 15:01
Crunk-G Crunk-G is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 21
Standaard

Ik heb bijna hetzelfde probleem als jou.
Ik heb namelijk ook een autoradio met scherm en hij kan video van de iPhone daarop weergeven.
Dus heb ik meerdere MuziekVideo's gedownload en geconverteerd naar iTunes en de iPhone.
Speelt ze netjes af, maar dus 1tje.

Ik wil gewoon dat hij de playlist Muziek Video's achter elkaar afspeelt met beeld.
En dus niet of alleen geluid of 1 voor 1.

Als iemand hier een oplossing voor heeft ben ik ook reuze blij!!
  #3  
Oud 17-07-08, 16:36
tipex tipex is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard

Op de touch met 2.0 software is dat dus het geval, ik hoop dat iemand met een iphone 3g hetzelfde kan bevestigen.
  #4  
Oud 20-07-08, 11:00
tipex tipex is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 26
Standaard

op mijn 2.0 iPhone werkt het nu ook
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen videos en muziek... psvpas iPad algemeen 0 27-09-10 00:07
Muziek: Muziek apps door laten draaien bij terugkeer hoofdscherm Digiben Muziek, foto & video 11 01-04-10 13:54
Windows: Muziek in Itunes laten draaien op een Externe HD markiphone iTunes 1 20-08-09 17:53
Muziek: Alle muziek en videos weg! jeroenvg Muziek, foto & video 4 19-11-08 16:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.