//

geen proefabonnement

geen proefabonnement discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren een proefabonnement voor apple muziek gekregen, tot dusver geen probleem. Nu dacht mijn dochter, dat wil ik ook, dus ze heeft hetzelfde gedaan en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-15, 13:21
misskuss misskuss is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: onder de rook van rotterdam
Berichten: 12
Standaard geen proefabonnement

Gisteren een proefabonnement voor apple muziek gekregen, tot dusver geen probleem. Nu dacht mijn dochter, dat wil ik ook, dus ze heeft hetzelfde gedaan en tot mijn stomme verbazing krijg ik een rekening voor 1 maand abonnement. Contact opgenomen met apple, de factuur is weer teruggedraaid en op een ander toestel opnieuw proberen. Dit gedaan en helaas opnieuw een factuur ontvangen. Apple geeft niet aan of dit een groot probleem is intern, helaas is het tot nu toe niet mogelijk om met verschillende accounts en 1 mastercard, diverse proefabonnementen af te sluiten. iemand hier ook ervaringen mee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MobileMe proefabonnement joosjo iPhone algemeen 2 22-08-10 12:16
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? atQuest Unlock [archief] 83 23-01-09 19:55
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware neubauerf iPhone accessoires en onderdelen 0 12-08-08 15:56
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware eekamouse Unlock [archief] 25 03-02-08 19:06
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! atQuest Archief 0 22-10-07 01:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:44.