Vraagtekens bij foto's op Whatsapp discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey mensen. Ik heb pas een iPhone 5C omdat mijn iPhone 5S kapot is gegaan. Toen ik alles terug heb gezet zie ik ineens op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagtekens bij foto's op Whatsapp
Heey mensen.
Ik heb pas een iPhone 5C omdat mijn iPhone 5S kapot is gegaan. Toen ik alles terug heb gezet zie ik ineens op Whatsapp dat bij alle gesprekken de foto's weg zijn. Staan nu allemaal witte vakjes met een vraagteken erin. Kan ik deze foto's nog terug krijgen? En zoja hoe? Ik hoop snel een reactie te krijgen! Gr Michael |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je foto's en video's worden volgens mij niet meegenomen in een backup, omdat dat te veel opslag kost. Je kan WhatsApp een mailtje sturen, maar ik betwijfel of je antwoord krijgt.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen plaatjes maar vraagtekens | Mamanneke | iPad algemeen | 3 | 06-10-14 15:53 |
Hoe whatsapp foto's scheiden van Camera foto's | wiphone | iPhone algemeen | 4 | 28-08-14 17:35 |
WhatsApp 'nep/verandere foto' | Solaceira | iPhone Apps | 0 | 18-03-13 21:00 |
Whatsapp foto's | Chasinn | iPhone Apps | 1 | 18-11-12 20:01 |
Alleen maar vraagtekens op iPod/iPhone toetsenbord? (jailbreak) | Newo | Jailbreak apps en thema's | 19 | 02-02-12 17:07 |
|
|