Muziek start automatisch in de auto / hoe uitzetten? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha, Als ik m'n iPhone via Bluetooth aansluit in de auto dan start de muziek automatisch. Ook als de muziek uitstaat en er is bv. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek start automatisch in de auto / hoe uitzetten?
Ha,
Als ik m'n iPhone via Bluetooth aansluit in de auto dan start de muziek automatisch. Ook als de muziek uitstaat en er is bv. filenieuws op de radio dan start de muziek daarna vanzelf. Hoe kan dit worden uitgezet? Gr K.J. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien staat hier een bruikbare suggestie:
How to stop the Music app from auto-playing in your car | iMore Kan dus ook aan je auto liggen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes auto start bij aansluiten iPhone uitzetten | Grample | iTunes | 11 | 21-01-15 15:55 |
iphone start automatisch met muziek wanneer ik bleutooth verbinding heb met parrot | vlote001 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 12-02-13 00:59 |
Inkomende gesprekken auto gaat niet automatisch via auto systeem | coenraadj | iPhone algemeen | 13 | 30-05-12 17:58 |
hoe je dat auto-correction moet uitzetten | Kettingzaag | iPhone algemeen | 17 | 24-11-08 18:00 |
|
|