//

Plex Synology app updaten

Plex Synology app updaten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb de Plex Web Server app geïnstalleerd op mijn Synology NAS. Als ik de app open word er gevraagd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-10-15, 22:01
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard Plex Synology app updaten

Ik heb jullie hulp nodig.

Ik heb de Plex Web Server app geïnstalleerd op mijn Synology NAS. Als ik de app open word er gevraagd om een update te installeren. Zonder deze update kan ik de app niet gebruiken. Als ik de update download zie ik een aantal bestanden staan in de downloads folder. Het probleem is dat ik niet weet hoe ik de update moet installeren? In de bijlage zien jullie een schermafdruk van de bestanden. Mijn vraag is weet iemand van jullie hoe ik deze update moet installeren?

Alvast bedankt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png Schermafbeelding 2015-10-25 om 20.55.47.png‎ (95,9 KB, 4x gelezen)
Bestandstype: jpg Schermafbeelding 2015-10-25 om 21.12.49.jpg‎ (21,0 KB, 2x gelezen)

Laatst gewijzigd door The Raptor; 25-10-15 om 22:13.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Plex app icm mijn NAS gebruiken The Raptor iPhone Apps 0 23-02-15 21:04
Plex & Plex Constellation divanci iPad algemeen 1 31-05-12 03:21
atv2, plex, updaten, xbmc, iso...??? choke Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 4 24-07-11 23:57
Plex via Ipad en hdmi kabel naar tv hetzelfde als Plex op een Apple TV 2 met JB? Mischa84 iPad Apps 0 23-04-11 21:36
PLEX app BruceSV iPhone Apps 3 10-09-10 17:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:57.