iTunes Pre-paid cards. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey. Ik heb een dringend vraagje over de iTunes Pre-paid cards. Toen ik er eentje wou gaan kopen las ik op het kaartje dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes Pre-paid cards.
Hey.
Ik heb een dringend vraagje over de iTunes Pre-paid cards. Toen ik er eentje wou gaan kopen las ik op het kaartje dat je er muziek van € 0.99 kan mee kopen. Maar toen ik op de site van apple ging checken stond er dat ik er alles van de iTunes store mee kan kopen. Wat is nu het juiste? (ik zou er graag applications van de app store mee kunnen kopen) danku, en hopelijk krijg ik een snelle reactie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb soort gelijke topic gestart onder de optie appstore. hier hebben verschillende leden mij verteld dat het mogelijk is om apps te kopen in de appstore. zij doen het daarmee, al een tijdje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tijdelijke pre-paid (advies) | LeMesjeu | Overige providers Nederland | 2 | 14-11-10 10:05 |
Which provider offers pre-paid with internet? | auberg_s | Overige providers Nederland | 3 | 05-08-10 11:54 |
Iphone Pre paid O2 (UK) | Sjoes | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 28-04-09 22:19 |
iPhone en pre-paid | Yrrah2 | Odido (T-Mobile) | 3 | 01-09-08 16:23 |
pre-paid | ronaldd | Archief | 2 | 14-07-08 17:24 |
|
|