//

tijdelijke pre-paid (advies)

tijdelijke pre-paid (advies) discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wist niet meteen waar ik het moest zetten op het forum maar ik denk wel dat het hier een beetje goed staat. Ik woon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-10, 13:06
LeMesjeu LeMesjeu is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 9
Standaard tijdelijke pre-paid (advies)

Ik wist niet meteen waar ik het moest zetten op het forum maar ik denk wel dat het hier een beetje goed staat.

Ik woon dus in belgië en heb tot nu toe altijd al mn belgische sim en abo gebruikt in NL. Ondertussen heb ik zo de gewoonte ontwikkeld om overal en altijd online te zijn met mn iphone dat ik het in NL niet meer kan laten. Maar zit dan echt wel met torenhoge roaming tarieven.

Nu moet ik dit weekend weer in NL zijn en dacht eraan gewoon een pre-paid sim aan te schaffen. En vroeg me een beetje af wat de beste deal is. Bellen zal ik niet zoveel doen, tenzij naar mn familie in NL. Smsen of bellen naar mn vriendin in BE zal ook wel gebeuren. Maar ik denk dat dataverbruik toch primeert in mijn geval. (mails, fb, whatsapp, twitter,....)

Iemand enig idee welke provider qua prijs/kwaliteit wel de moeite is en goede 3g dekking heeft? (regio Rotterdam)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-10, 10:02
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Bij vodafone (die overigens uitstekend UMTS netwerk heeft) krijg je gratis internet op een prepaid kaartje. Echt een aanrader!
  #3  
Oud 14-11-10, 10:05
Damys4 Damys4 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Het Gooi
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Bij vodafone (die overigens uitstekend UMTS netwerk heeft) krijg je gratis internet op een prepaid kaartje. Echt een aanrader!
I totally Agree!!!!
__________________
Imac 3,2 Ghz 1TB, Iphone 3GS 32GB wit, Ipad 64GB 3G, Ipad 4 Retina 16GB Cellular (werk) Iphone 4 32GB. Apple TV 2 + Apple TV 3.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Paid apps advies? Leedvermaak iPhone Apps 1 25-05-10 16:17
Iphone Pre paid O2 (UK) Sjoes Koopinformatie Rest Europa 3 28-04-09 22:19
iPhone en pre-paid Yrrah2 Odido (T-Mobile) 3 01-09-08 16:23
Muziek: iTunes Pre-paid cards. jacilbyr Muziek, foto & video 1 22-07-08 16:44
pre-paid ronaldd Archief 2 14-07-08 17:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:11.