Muziek afspelen in auto in mijn Alfa. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik zou graag muziek via een USB afspelen in mijn alfa. Ik heb ter beschikking IPad, IPhone, iMac, Apple tv. Tevens kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek afspelen in auto in mijn Alfa.
Beste leden,
Ik zou graag muziek via een USB afspelen in mijn alfa. Ik heb ter beschikking IPad, IPhone, iMac, Apple tv. Tevens kan ik muziek streamen via Apple muziek en spotify. Ik heb geen idee hoe ik deze muziek via streaming naar mijn iMac kan krijgen om het daar van daan op een USB te zetten. Deze USB kan ik dan in mijn Alfa gebruiken voor de muziek. Alvast bedankt voor jullie hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt muziek van Apple Music en Spotify niet op een USB zetten vanwege de copyrights.
|
||||
|
||||
Kan je niet je iPhone direct op de USB aansluiten dan?
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie antwoorden, ik ga er mee aan de slag.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek van iPad afspelen in auto | haepie | iPad accessoires en onderdelen | 1 | 07-07-11 12:21 |
uitvallen muziek bij afspelen in de auto | dave40 | Muziek, foto & video | 9 | 19-11-10 15:34 |
Muziek: Auto oplader & muziek afspelen | StephenHunter | Muziek, foto & video | 0 | 16-06-10 22:04 |
Muziek: Iphone muziek afspelen in de auto | Bazzzg | Muziek, foto & video | 5 | 09-06-10 12:39 |
|
|