Foto's verdwenen na installatie iOS 10.1.1 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Na installatie van iOS 10.1.1 op mijn iPad zijn veel foto's (80%) verdwenen. Deze stonden in een aparte map. Op mij iPhone zijn ze nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's verdwenen na installatie iOS 10.1.1
Na installatie van iOS 10.1.1 op mijn iPad zijn veel foto's (80%) verdwenen. Deze stonden in een aparte map. Op mij iPhone zijn ze nog wel aanwezig. De upstream functie naar de cloud vanuit mij iPhone werkt nu ook niet meer.
Wat is er fout gegaan en belangrijker nog, hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's verdwenen na update iOS en herstel iPhone | annmnpnnngs | iPhone algemeen | 2 | 05-07-14 19:52 |
Foto's verdwenen na upgrade naar iOS 6 | Rampo | iPhone algemeen | 3 | 22-09-12 00:20 |
iPhone: na installatie Cydia Menu helemaal verdwenen? | cyberturk | Jailbreak | 0 | 27-12-11 20:06 |
App's verdwenen na installatie andere iPhone | nielsvdveen | iPhone Apps | 1 | 02-09-11 22:16 |
app verdwenen bij nieuwe installatie windows 7 | Stevenoelbrandt | iPhone Apps | 4 | 09-03-11 10:14 |
|
|