//

Foto's naar een cloud

Foto's naar een cloud discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen, Ik heb nu een goeie 200 foto's in m'n berichten app op de iPad staan. Deze wil ik in een cloud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-08-17, 11:57
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard Foto's naar een cloud

Wie kan mij helpen,

Ik heb nu een goeie 200 foto's in m'n berichten app op de iPad staan. Deze wil ik in een cloud opslaan. Maar om ze nou 1 voor 1 eerst op te slaan en dan te uploaden 1 voor 1 naar iCloud drive is een beetje te veel van het goeie. Dus eigenlijk wil ik ze allemaal in 1 keer van de berichten app naar een cloud sturen. Wie heeft de gouden tip??
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Opslag probleem Macbook air NAS,Cloud,G-drive,I-cloud, dropbox binnisch Desktop-applicaties 2 20-10-17 17:26
Foto's alleen via cloud opslaan iNiels iPhone Apps 0 25-04-14 09:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.