//

Andere 'still' bij video in Foto's app

Andere 'still' bij video in Foto's app discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen lezers, Ik ben mijn foto's app op de Macbook/Iphone aan het ordenen, en zie bij de video's die ik gemaakt heb, dat deze allemaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-07-17, 11:38
svdvlekkert svdvlekkert is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 1
Standaard Andere 'still' bij video in Foto's app

Goedemorgen lezers,

Ik ben mijn foto's app op de Macbook/Iphone aan het ordenen, en zie bij de video's die ik gemaakt heb, dat deze allemaal een zwart plaatje hebben, waardoor je niet ziet wat welke video is. Nu wil ik het liefst zelf een shot/still uit de video kiezen, zodat deze gelijk herkenbaar is. Ik weet dat je op Youtube hier een still kan kiezen, maar is dit ook mogelijk in de foto's app?

--opgelost in foto's app op macbook m.b.v. 'maak poster aan'--
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_4471.PNG‎ (33,2 KB, 3x gelezen)

Laatst gewijzigd door svdvlekkert; 24-07-17 om 12:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foto's van andere pc yokotsuno iPhone algemeen 1 22-12-14 10:11
Wanneer ik foto upload bij marktplaats(en sommige andere sites) draait die de foto om sandervm86 iPad algemeen 2 22-08-14 10:02
Foto's in andere map plaatsen ;-( Marcje44 Muziek, foto & video 3 29-02-12 11:33
Foto: U kunt foto's en video's maken met de camera of foto's en video's synchroniseren..... JeffreyRobin Muziek, foto & video 2 06-01-12 19:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:00.