foto's van andere pc discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb foto's van een andere pc dan de mijne op mijn iPhone gezet omdat ik geen usb-stick of ander opslagmedium bij had. Nu vind ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's van andere pc
Ik heb foto's van een andere pc dan de mijne op mijn iPhone gezet omdat ik geen usb-stick of ander opslagmedium bij had.
Nu vind ik geen enkele methode om die weer van mijn foon te verwijderen, ik heb al geprobeerd om hem aan te sluiten op mijn pc, maar ik vind ze dan niet in de mappen en ik heb al geprobeerd via de iPhone zelf, maar het vuilbakicoontje blijft grijs. Is er nog een andere oplossing mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
foto verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer ik foto upload bij marktplaats(en sommige andere sites) draait die de foto om | sandervm86 | iPad algemeen | 2 | 22-08-14 10:02 |
Foto: Foto's van ene iDevice naar de andere terugzetten | Alexl | Muziek, foto & video | 4 | 18-12-13 15:55 |
foto's importeren van andere iphone | yvonka | iPhone algemeen | 2 | 16-01-13 10:07 |
Foto's van de ene ipad naar andere ipad | Whitte07 | iPad Apps | 0 | 20-09-12 18:41 |
|
|