oordopjes passen niet meer in iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kwam er vanochtend achter dat mijn orginele apple oordopjes niet meer helemaal in mijn iPhone passen. hoe hard ik ook druk ze willen er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oordopjes passen niet meer in iPhone
Ik kwam er vanochtend achter dat mijn orginele apple oordopjes niet meer helemaal in mijn iPhone passen. hoe hard ik ook druk ze willen er niet helemaal in. mijn telefoon speelt geen geluid meer, geen beltoon, muziek niks, ook zonder dat ik mijn oordopjes in mijn telefoon heb. als ik mijn volume aanpas staat er dat het geluid is aangesloten op een koptelefoon, maar dat is niet zo. er zit sowieso geen stof in, maar misschien iets anders? in ieder geval blokkeert mijn iPhone de oordopjes... kan iemand mij helpen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met luchtdruk proberen schoon te spuiten?
En mocht dat niet lukken kan een reparateur misschien uitkomst bieden. |
|
|||
|
|||
bedankt voor de tip! ik ga het proberen
|
|
|||
|
|||
Met een tandenstoker is veel eenvoudiger te doen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 december 2014 om 16:17 ---------- kan het ook zijn dat iets in de iPhone het blokkeert? |
|
|||
|
|||
Voor zover ik het begrijp, past je hoofdtelefoon plug niet meer helemaal in je iPhone. Dan kan ik met vrijwel complete zekerheid zeggen dat er daadwerkelijk iets in de socket zit, die de boel blokkeert. Ik maak wekelijks met een tandenstoker mijn oplader en hoofdtelefoon sockets schoon
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Let wel: zodra iemand anders dan Apple of door Apple goedgekeurde reparateur je telefoon uit elkaar haalt, vervalt je garantie. Dus ik hoop dat je het eruit krijgt zonder je telefoon open te laten halen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mss met een naald heel voorzichtig..
|
|
|||
|
|||
Wat ik wel eens gedaan heb is een wattenstaafje watje eraf geknipt dan in het buisje een stukje coctailprikker zodat het puntje net 1a1,5 mm er uit steekt en daar een minuscuul klein drupje
seconde lijm op dat puntje. In de plug steken tot je niet verder kunt, even wachten en dan snel de watten buisje eruit trekken. Grote kans dat het lukt. vermoedelijk ie er een voorkant van een rotte oordopjes plug erin blijven zitten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Loudspeaker lijkt niet meer goed te passen(4s) | kevinvl16 | iPhone algemeen | 13 | 17-02-13 17:00 |
welke afstandsbedieningen passen er nog meer op | rambo36 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 24-12-11 22:15 |
Barstjes in behuizing en oordopjes werken niet meer goed | matsoft | iPhone algemeen | 4 | 12-05-09 11:29 |
Oortjes passen niet | roeney | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 12-01-09 22:38 |
Oordopje's passen niet? | Masaki | Archief | 4 | 03-08-08 14:23 |
|
|