Video's naar ipad zetten kan niet meer in Itunes discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de nieuwe update kunnen er geen video's meer worden geimporteerd via Itunes. Ik had verschillende apps om de verschillende video formaten te kunnen afspelen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video's naar ipad zetten kan niet meer in Itunes
Sinds de nieuwe update kunnen er geen video's meer worden geimporteerd via Itunes.
Ik had verschillende apps om de verschillende video formaten te kunnen afspelen. ABC Player en VLC player. Maar nu kan ik er geen video's meer opzetten ( zonder Wi-Fi ) Iemand een slimme oplossing zodat dit toch weer kan ? Ben veel onderweg en een film kijken is dan een goede bezigheid |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien is de verbatim-mediashare iets voor jou. Kun je je video's op een usb of sd zetten.
|
|||
|
|||
Je kunt in iTunes een videoapp selecteren en dan via bestanddeling daar videos naartoe slepen.
Die truc gebruik ik om 24 bits audiobestanden op mijn iPhone te zetten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Ipad video naar Iphone zetten | Chan266 | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-13 21:34 |
Video's/muziek op Ipad zetten wilt niet lukken | rmco00 | iPad algemeen | 5 | 17-05-13 02:37 |
Windows: Apps op iPhone en Ipad zetten via iTunes lukt niet meer | loja | iTunes | 6 | 27-06-12 19:26 |
synchroniseren van video & film van itunes naar ipad | dannyonline | iTunes | 2 | 12-08-11 10:07 |
.mp4-video's op iPhone zetten via iTunes | AtesYurek | iTunes | 10 | 08-02-10 21:26 |
|
|