Foto's verplaatsen op Iphone. Hoe??? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone 6S met IOS 12.1.4. Nu heb ik in de App Foto's een nieuw album aangemaakt en wil foto's verplaatsen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's verplaatsen op Iphone. Hoe???
Hallo,
Ik heb een Iphone 6S met IOS 12.1.4. Nu heb ik in de App Foto's een nieuw album aangemaakt en wil foto's verplaatsen van Alle foto's naar die nieuwe map. Dit gaat wel maar indien ik ze dan verwijder bij Alle foto's is de nieuwe map ook leeg. Is er een oplossing dat ik de foto's die staan in Alle foto's te verplaatsen naar een nieuwe map op mijn iphone? Zonder dat ze er dan dubbel op te komen staan. Ik ben al even aan het zoeken maar het lukt me niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kun je met 3 u tools doen , foto s naar je pc zetten , dan allemaal verwijderen ,en dan weer terug zetten met 3 u tools naar de map die je zelf aan maakt daar
|
|
|||
|
|||
En waar is dat te downloaden??
|
|
|||
|
|||
Even ter aanvulling...
Een veelgemaakte fout. Je hèbt geen dubbele foto's. Foto's, die in een album staan, zijn alleen maar verwijzingen. De originele foto's staan in de Foto's App (Filmrol). Vandaar dat als je foto's verwijdert uit de Filmrol ze ook verdwijnen uit een album. Foto's verplaatsen, kan niet. Op dat idee is Apple jammer genoeg nog niet gekomen. |
|
||||
|
||||
3 u tools gratis software (3uTools | The best all-in-one tool for iOS users )
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen | Andrisig | Desktop-applicaties | 3 | 28-07-15 21:08 |
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's | Ersin27 | iCloud | 1 | 09-06-15 13:05 |
Foto: foto's verplaatsen naar andere albums op iphone | tjitjaks | Muziek, foto & video | 1 | 14-04-10 01:06 |
Foto's verplaatsen. | MacPudding | Archief | 2 | 26-12-07 14:04 |
Foto: Foto's verplaatsen. | MacPudding | Muziek, foto & video | 2 | 25-12-07 12:46 |
|
|