Foto's naar Macbook discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe komen de foto's van de Iphone van mijn vrouw automatisch op onze Macbook? Op de Macbook ben ik ingelogd en komen mijn foto's automatisch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's naar Macbook
Hoe komen de foto's van de Iphone van mijn vrouw automatisch op onze Macbook?
Op de Macbook ben ik ingelogd en komen mijn foto's automatisch op onze Macbook. Mijn vrouw heeft een andere account en we willen dat haar foto's ook automatisch op onze Macbook komen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
you just need to Open the "System Preferences" on your Macbook.
Select "Apple ID" and make sure you are logged in with your wife's Apple ID. In the left sidebar, choose "iCloud." Enable the "Photos" option by checking the box next to it. Click on the "Options" button next to "Photos." Select the "iCloud Photos" option to sync all photos from your wife's iPhone to your Macbook. Click "Done" to save the changes. and you can resolve your problem with this. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto/video van iPhone naar Macbook | mich@ | Desktop-applicaties | 1 | 14-05-19 11:43 |
Alle iPhone foto's exporteren naar Macbook | Ilseeee | iPhone algemeen | 3 | 27-09-17 19:45 |
Foto's van Macbook naar Ipad zonder Wi-Fi | Hosep | iPad algemeen | 5 | 18-01-16 14:47 |
Foto's van Iphone naar Macbook en niet omgekeerd | Luistervinkje | iPhone algemeen | 5 | 07-11-14 16:56 |
Foto's en muziek naar MacBook | xEVAx | iTunes | 0 | 09-03-11 16:44 |
|
|