Hoe verplaats ik foto's van iCloud Files naar iCloud Photo's ?? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb na een vakantietrip de foto's (iPhone 7S) van mijn reisgenoot getracht over te zetten naar mijn iPhone 7 via Airdrop. Helaas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Beste mensen,
Ik heb na een vakantietrip de foto's (iPhone 7S) van mijn reisgenoot getracht over te zetten naar mijn iPhone 7 via Airdrop. Helaas is hierbij wat misgegaan, waardoor de foto's door Airdrop in iCloud Drive zijn gezet. Het betreft zowel jpg, als ook HEIC-bestanden. Ik heb reeds geprobeerd om met mijn Mac de foto's vanuit de iCloud Drive te uploaden naar iCloud Photo's, maar dit kan blijkbaar alleen voor jpg-bestanden. Ik wil de bestanden het liefst in het originele formaat laten, dus niet eerst converteren en dan importeren. Heeft er iemand tips hoe dit te doen? Groeten, Mischa |
|
|
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blijven foto's in iCloud photo library bewaard na een restore | jplt | iPhone algemeen | 1 | 22-02-17 14:00 |
Windows: iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen | Andrisig | Desktop-applicaties | 3 | 28-07-15 20:08 |
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's | Ersin27 | iCloud | 1 | 09-06-15 12:05 |
iCloud Photo Library foto's worden niet meer geupload? | rtf74 | iCloud | 1 | 25-05-15 09:20 |
|
|