video functie doet het niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb al een maand mijn iphone en dacht dat alles vlekkeloos werkte maar nu zit ik even sloot... Daarnet zette ik een muziekclip in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
video functie doet het niet
Heb al een maand mijn iphone en dacht dat alles vlekkeloos werkte maar nu zit ik even sloot...
Daarnet zette ik een muziekclip in mijn itunesbib (bestand in mp4) en op mijn mac werkte het perfect. Ik laat het op mijn iphone zetten en als ik daar de muziekclip aanduid hoor ik enkel de muziek en krijg ik geen beeld.. Vreemd want de youtube-functie werkt perfect... Iemand raad? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
itunes herkent iphone niet en ipod functie doet het niet | jeckyl | iTunes | 11 | 26-09-10 09:24 |
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? | Broodplank | iPhone algemeen | 27 | 18-10-09 22:58 |
1.1.4 volume hack doet niet zijn functie | borgqueenx | Unlock [archief] | 6 | 01-06-08 00:09 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|