Video's naar iphone? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister een iphone 2g US gekocht en probeer films op mijn iphone te zetten. Ik heb de films eerst met een ipod/iphone video ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video's naar iphone?
Ik heb gister een iphone 2g US gekocht en probeer films op mijn iphone te zetten. Ik heb de films eerst met een ipod/iphone video converter omgezet naar mp4. Vervolgens heb ik ze in itunes gezet. Maar toen ik de films probeerde te synchroniseren werkte dat niet. De films stonden wel in de lijst en ik had ze aangevinkt maar ze kwamen niet op mijn iphone terrecht.
Kan iemand helpen a.u.b.? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al geprobeerd om je video's gewoon naar je iPhone in iTunes te slepen ?
|
|
|||
|
|||
Dit werkt ook niet, ik snap er niks van
??????? |
|
||||
|
||||
Als je je iPhone in iTunes aanklikt en dan bovenaan bij de tabs naar Video gaat, kun je daar dan films selecteren ?
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan ik
|
|
||||
|
||||
Selecteer ze eens en syncroniseer dan eens, kijken of dat werkt.
|
|
|||
|
|||
Dit lukt ook niet, ik begrijp er niks van¿
|
|
||||
|
||||
Is er een foutmelding die je krijgt, of zie je helemaal niks ?
|
|
|||
|
|||
je moet ze om zetten naar mpeg-4 bestand
dan doet hij het wel iphone ondersteunt dat wel!! ik heb ze zelf ook allemaal zo staan en ze werken gewoon ik hoor het wel als het opgelost is of er nog vraagen zijn!! gr,.. |
|
||||
|
||||
kijk ook f of je bij je iphone op het tabblad samenvatting,
het vinkje aan hebt staan bij "muziek en video handmatig beheren" anders doet ie het meestal niet. greetz |
|
|||
|
|||
Oke, ik heb dat gedaan, dat handmatig beheren (mijn films zijn overigens gewoon in mp4 formaat) Maar wat is dan de volgende stap, hoe moet ik mijn muziek en films er dan opzetten?
|
|
|||
|
|||
je moet ze niet in mp4 formaat maar wat ik al eerder heb genoemt en dan doet hij het wel ff kijke wat was dat formaat mpeg-4 dan werken ze wel dus je moet ze allemaal om gaan zetten
|
|
|||
|
|||
Oké ik zal het eens proberen
|
|
|||
|
|||
ik hoor het als het niet lukt(bij mij lukt het wel gewoon!!)
gr, |
|
|||
|
|||
Het werkt eindelijk! Heel erg bedankt man!
|
|
|||
|
|||
als je
slotje kan er op |
|
||||
|
||||
Verplaatst. Ik laat dit topic nog even open. Kan nuttig zijn voor andere forum bezoekers.
|
|||
|
|||
Ik ben naar het concert van Marco Borsato geweest en heb wat video's gemaakt en wilde deze op mij iphone zetten. Per video is itunes eerst eeuwenlang bezig en dan doet het geluid het niet? Meer mensen hier last van?
|
|||
|
|||
video op iphone
Ik heb er toch nog steeds een probleem mee: ik heb een DVD geconverteerd naar zowel MPEG-4 als Quicktime-film, bij beide lukt het niet om te synchroniseren. Itunes speelt ze wel goed af. Overigens lukt het met de ipod zonder problemen. Iemand nog een tip?
|
|
|||
|
|||
zet je iphone op hantmatig beheeren dAN MOET HIJ HET WEL DOEN MET MPEG-4 bestand
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Video van Iphone naar PC (windows) | Knoets | Muziek, foto & video | 10 | 17-09-12 16:52 |
Video: video van iphone naar tv | simonamoraal | Muziek, foto & video | 0 | 21-11-10 16:53 |
Video: iPhone-video's naar computer | hayphone | Muziek, foto & video | 1 | 10-08-10 13:38 |
|
|