Hoe krijg ik foto's van mijn iPhone af? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jacsmet heel erg simpel met Fotolader op de Mac Goed bedoeld, maar helaas is dit geen oplossing voor de OP, die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Goed bedoeld, maar helaas is dit geen oplossing voor de OP, die gebruikt Windows (voortaan even bij de profielgegevens onder zijn/haar naam kijken?).
Daarnaast ging het om toegevoegde foto's (die van de computer op de iPhone gezet zijn) en daar werkt Fotolader ook niet voor. Dus zelfs als het een Mac-vraag zou zijn... Helaas.
|
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem, heb je al een oplossing???
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Inhakend op de vraag van hope81, wat als je geen Mac hebt maar met Windows werkt.Dat is nou net hetgene wat niet blijkt te werken. Heeft iemand daar ervaring mee?
|
|
|||
|
|||
heel mn iphone staat vol met fotos ,maar krijg ze er gewoon niet vanaf !!!!! wat een k telefoon
|
|
|||
|
|||
je krijgt die fotos er gewoon niet vanaf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
***** phone ben al uren bezig en snap er echt helemaal niks van !!!!! |
|
|||
|
|||
@ Prelly: werk je met windows of Mac?
|
|
|||
|
|||
kijk anders hier even op: Foto's van iPhone naar pc
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? | patriciavandun | Muziek, foto & video | 1 | 12-02-11 19:18 |
Foto: Hoe kan ik foto's van mij iPhone naar mijn pc sturen | kevinbee | Muziek, foto & video | 0 | 13-08-10 15:58 |
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? | Lotje | Muziek, foto & video | 7 | 04-09-09 17:19 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
Hoe krijg ik de installer op mijn iPhone? | joostvaneijsden | Unlock [archief] | 3 | 18-05-08 14:35 |
|
|