Plots verminderde het geluid discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik vanmiddag naar een film op mn iphone wou kijken kwam er een zacht geluid uit mn linkerboxje, ook als ik naar muziek wou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Plots verminderde het geluid
Toen ik vanmiddag naar een film op mn iphone wou kijken kwam er een zacht geluid uit mn linkerboxje, ook als ik naar muziek wou luisteren hoorde ik amper iets. Als ik mijn oortjes op mijn iphone aanschakel hoor ik het normale geluid.
Waarom kan ik niet meer naar muziek luisteren zonder mijn oortjes erop aan te schakelen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hoi, ik heb een soortgelijk probleem, ik heb een gejailbreakte 1.1.2 en sinds ik er een paar apps op heb gezet doet het geluid het niet meer, alleen nog als ik gebeld wordt krijg ik er muziek uit. Mijn oortjes doen het nog prima
Wie kan mij helpen???? |
|
||||
|
||||
Hmm mischien ff een restore uitvoeren..? Wel een vreemd probleem overigens...
|
|
|||
|
|||
dat zal het hoogst waarschijnlijk wel oplossen, maar dat is nogal veel werk... is er geen andere manier?
|
|
||||
|
||||
Kleine vraag hebben jullie toevallig "Sound Check" aanstaan..? Zet die anders ff uit mischien klaart dat het truukje..?
|
|
||||
|
||||
jah dit heb ik ook gehad gewoon eve restoren daarna werkt het weer
|
|||
|
|||
het is me gelukt. ik heb een dagje aan het boxje gezogen en allerlei settings geprutst en ie gaat weer
|
|
||||
|
||||
Huh wat bedoel je met gezogen...? Ik snap het volgens mij niet...
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Ik had zoiets direct na een unlock in, oplossing is headphone 2 minuten inpluggen, even liedje luisteren, haal deruit doet ie het weer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iphone 3 stopt plots en alleen het Apple embleem in beeld | bosje123 | iPhone algemeen | 1 | 11-02-11 13:30 |
HELP! Plots overstuurd geluid bij bellen :( | jaimiefanatic | iPhone algemeen | 5 | 10-11-10 10:38 |
iPhone 1e gen.: Plots gelocked in het midden vd dag | iphonetommy | Unlock | 0 | 11-02-10 18:21 |
Muziek: Probleem met het geluid? | FamousD | Muziek, foto & video | 5 | 23-04-08 00:02 |
|
|