Muziek luisteren in de auto discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) kan je met de transmitter ook muziek luisteren als je vanuit youtube afspeelt??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan je met de transmitter ook muziek luisteren als je vanuit youtube afspeelt??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja al het geluid wat je iPhone maakt wordt omgezet in fm-signaal
|
|
|||
|
|||
lekker is dat dan. dus kort gezegd je hebt miljoenen liedjes in je auto
ga ik vandaag even er eentje aanschaffen. |
|
|||
|
|||
Telefoneren, muziek luisteren en naar Tomtom luisteren doe ik via de bluetooth verbinding van mijn autoradio (Sony MEX-BT2600).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone/iPad ook aangesloten via de Aux ingang van mijn auto radio. Helaas krijg ik geen info van mijn HUD, maar nu ik een Brodit cradle heb voor mijn iPhone neem ik de geen info voor lief. Echter ik loop tegen een probleem aan.
En dat heet, kooi van faraday en 3G en de dekking. Ik zou graag via 3G naar Radio 538 of (zonder reclame) naar C9 willen luisteren. Echter door dekkings problemen valt de buffer leeg. Is er een apparaat waar ik een 3G in kan doen en via Wi-Fi werkt ? En nee MIFI is geen optie omdat ik daar geen externe antenne op kan aansluiten. |
|
|||
|
|||
Heb hier ook een vraag over.
Heb een auto radio van jvc. Als ik daar de ipod op aan sluit werkt het prima maar nu wilde ik de iphone af luisteren en dat lukte niet. Gaat eide met et witte kabeltje van ipod en iphone. U.s.b. Dus W |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
via internet muziek luisteren | solva | iPhone Apps | 3 | 04-11-09 15:23 |
iPod luisteren in de auto (3Gs) | Sfinxweb | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 21-08-09 19:10 |
Muziek: Muziek luisteren via Iphone | Grasper | Muziek, foto & video | 4 | 16-03-09 21:53 |
via bluetooth muziek luisteren | grik | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-08-08 22:08 |
|
|