Iphone hangt bij ipod discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, iPhone US 8GB. Bij het starten van een aantal nummers op m'n iphone blijft die hangen. Het nummer begint niet met afspelen en blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone hangt bij ipod
Hallo,
iPhone US 8GB. Bij het starten van een aantal nummers op m'n iphone blijft die hangen. Het nummer begint niet met afspelen en blijft hangen. Iemand enig idee wat er mis is? Gr. Eric
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Al geprobeerd deze nummers via iTunes te verwijderen en opnieuw op je iPhone te plaatsen? Spelen ze wel goed af op de Mac?
Topic trouwens verplaatst
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Verwijderen, syncen en daarna de nummers opnieuw toevoegen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is opgelost, eindelijk. Ik heb ze via itunes geconverteerd naar aac en die werken wel i.p.v. de mp3'tjes. Ik blijf het raar vinden maar het werkt nu in ieder geval wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g hangt bij opstarten. Kan ik data nog redden? | kiekert | iPhone algemeen | 1 | 09-10-10 19:13 |
iPod op iPhone hangt vast | nekebokker | iPhone algemeen | 1 | 30-07-10 10:27 |
Windows: Itunes 9.0 hangt vast bij synchroniseren iphone met os 3.1 | Rene3g | iTunes | 18 | 15-11-09 20:25 |
Windows: iTunes hangt bij analyseren | Jeroen Hauser | iTunes | 3 | 25-08-09 02:32 |
iphone hangt vast bij alle inkomende gesprekken | paulvoncken | Archief | 1 | 29-06-08 16:50 |
|
|