Filmen met iPhone.. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door A F C A Ik ben door showtime ook dik in het zak gezet. Ik heb braaf 10 dollar betaalt maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb showtime gekocht en werkt goed maar hoe geraak ik nu aan die filmpjes?kan ik die mailen ofzo? Zou zeer handig zijn samen met geluid natuurlijk.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f8/ap...amcatcher.html Daarmee kan je wat je allemaal opnoemt. Wat het dus stukken beter maakt dan showtime. Alleen spijtig dat je showtime al hebt gekocht |
|
||||
|
||||
Nja wie weet komt showtime de volgende keer wel weer met een betere versie... Wachten maar... Maar zoiezo is het niet slim om apps te kopen met de SDK on it's way... Daar gaan we waarschijnlijk op over namelijk
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
voor 10 dollar doe ik echt niet moeilijk, maar vele andere blijkbaar hier wel
|
|
||||
|
||||
Het gaat erover wat je ervoor krijgt.
En showtime is veel beloven maar weinig krijgen. En daar heb ik dan weer geen geld voor over. |
|
|||
|
|||
EINDELYK FILME MET MYN iPhone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door FreakyFlor; 02-05-08 om 13:38. |
|
|||
|
|||
Kan je die filmpjes ook doormailen ?
|
|
|||
|
|||
download iPhone-videorecorder. Neemt ook audio op en heeft een 30 sec trail-limiet. Daarmee kan kan je volgenz my de filmpjes owk doormaile iPhone Video Recorder |
|
|||
|
|||
klopt, had ik in dde week reeds gedaan en 30 sec is zelfs voldoende voor mij om te filmen, toch bedankt voor tip
|
|
|||
|
|||
waar staan de filpjes die je gemaakt hebt met videorecorder als je ssh in je iphone?
|
|
||||
|
||||
Heb nu de betaalde versie van iphonevideorecorder maar bij het uploaden van video naar youtube crashed de app en reboot de iphone.
Zal eens navragen bij Dreamcatcher wat dit kan zijn.
|
|||
|
|||
iphone filmen
Citaat:
Ik kan je verzekere dat de 2mp van de iphone 10keer zo goed zijn als die van de gewone gsm's want met mijne iphone maak ik echt scherpe foto's |
|
|||
|
|||
Ik film met Iphone recorder.
Alles perfect. Maar kan je deze filmpjes ook op je pc zetten? Zoals de foto's...? Greets J. |
|
||||
|
||||
Dan zou je moeten SSH'en naar je iPhone. Ergens in de map var-mobile zullen de filmpjes staan. Voor meer info over het SSH'en verwijs ik je naar het wiki artikel " Cyberduck "
|
||||
|
||||
Doe maar winscp in zijn geval, want het is een windows gebruiker.
|
|
|||
|
|||
Dreamcatcher,...
Daarmee kan je het ook gelijk naar Youtube sturen: YouTube - Blacky video Iphone balcony Mijn Poes Frits |
|
|||
|
|||
filmen
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik kan iedereen ook cycorder aanraden, hiermee kan je filmen mét geluid. Langer dan 30sec.
het is gratis te downloaden by cydia. veel geluk |
|
|||
|
|||
Maar der bestaat nog steeds geen officiele app in de app store? Of zonder jailbreaken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Filmen met iphone. | apotheosis | iPhone Apps | 10 | 16-07-09 18:56 |
Video: Filmen met je iphone | loekieloekie | Muziek, foto & video | 5 | 21-08-08 18:05 |
|
|