Gewijzigd iPod gedrag met FW3.0 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Sinds een paar dagen heb ik dus ook FW3.0 op m'n iPhone gezet. Nu gebruik ik m'n iPhone ook in de auto om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gewijzigd iPod gedrag met FW3.0
Hallo allemaal,
Sinds een paar dagen heb ik dus ook FW3.0 op m'n iPhone gezet. Nu gebruik ik m'n iPhone ook in de auto om muziek mee af te spelen (via een Brodit houder en 'aangepaste' component kabel). De line uitgang is op m'n autoradio aangesloten en de iPhone wordt tegelijkertijd opgeladen. Het ideale hiervan vind ik dat de iPhone tijdens het afspelen niet vergrendelt (hij wordt immers opgeladen) en dat het scherm gedimd wordt. Nu heb ik een m.i. nogal vervelend verschil gemerkt in het gedrag van FW2.2 en FW3.0 tijdens het afspelen van muziek op deze manier. Met FW3.0 licht bij het begin van ieder nieuw liedje het scherm op. Na ongeveer 1,5 minuut dimt het scherm weer op vervolgens bij het begin van het volgende liedje weer op te lichten etc etc... Ik vind dit i.i.g. erg irritant en ik vroeg mij af of andere gebruikers dit ook hebben ervaren of dat het eventueel te wijzigen is... Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hiervoor zul je moeten jailbreaken.
Supreme Preferences heeft deze optie; Auto-Dim en Auto-Lock. Ben alleen nog bezig om alles goed werkend te krijgen op 3.0.
|
|||
|
|||
Ok. Jailbreak it is.
Overigens had ik met de FW2.0 geen jailbreak uitgevoerd dus verbaasd het mij dat je nu wel een jailbreak moet uitvoeren. Ik zal eens googelen op Supreme Preferences. Thx. |
|
|||
|
|||
muzieknummers verspringen bij beweging op Iphone 3,0..
Citaat:
zou jij mij kunnen vertellen hoe men de functie moet uitschakelen om het irritante verspringen van muzieknummers bij lichte beweging uit te zetten. Dit op de Iphone van mijn man en het is sinds de 3,0 versie erop staat. Bij Apple vertelde men dat men hierover bij T-mobile meer weet. Ook geinformeerd bij leverancier; daar vertelde men ook dat het een functie is... bij voorbaat dank, Marian |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je dit uitzet dan verandert het nummer niet meer als je schudt |
|
|||
|
|||
dank je,
Bij verkeerde instelling gekeken natuurlijk, ik was een beetje dom...!! |
Labels |
iphone ipod backlight |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Custom Firmware iPod Touch 8GB MC-model FW3.1.3 | iKnidreeg | Jailbreak | 0 | 10-10-10 14:36 |
jailbroken FW3.0.1 upgraden naar FW3.. | den_berten | Archief | 1 | 13-01-10 19:59 |
iPhone: 3G downgraden van FW3.1 naar FW3.0 | zeezotje | Jailbreak | 22 | 30-10-09 13:33 |
Probleem met thema's (toestenbord) met FW3.1.2 | koen_dr | Jailbreak apps en thema's | 4 | 16-10-09 15:59 |
Bizar 3G gedrag met FW 2.0.2 | Aaibaar | iPhone algemeen | 2 | 20-08-08 12:17 |
|
|