Foto's, muziek, albumart kwijt na gebruik WinScp discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik wilde via Wïnscp een map aanmaken (wat overigens niet lukte) in /var/mobile/media/roms/NES toen ik per ongeluk een map verplaatste. Sindsdien ben ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's, muziek, albumart kwijt na gebruik WinScp
Hallo allemaal,
Ik wilde via Wïnscp een map aanmaken (wat overigens niet lukte) in /var/mobile/media/roms/NES toen ik per ongeluk een map verplaatste. Sindsdien ben ik al mn foto's, muziek en albumart kwijt. Kan iemand mij vertellen hoe ik op een makkelijke manier de oorspronkelijke indeling van de directories en/of mappen terug kan krijgen in mijn Iphone? Moet ik dan weer met WinScp aan de slag (wat niet een groot succes was) of kan het op een andere manier. Graag jullie hulp. Groeten Tristal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is er echt helemaal niemand die me kan helpen om mijn mappen weer op de juiste plaats te zetten??
|
|
||||
|
||||
Ik heb zo geen (jailbroken) iPhone bij de hand waarvan ik even de mappenstructuur kan laten zien. Wel zie ik via Google afbeeldingen een hele reeks screenshots met mappenstructuren voorbij komen. Wellicht helpt dat?
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gekochte muziek kwijt na aankoop! | Branmic | iPad algemeen | 6 | 05-06-19 18:19 |
Foto's kwijt. | jarnoajax | Muziek, foto & video | 2 | 14-05-10 18:59 |
Windows: aangekochte muziek kwijt? | LJArnoud | iTunes | 2 | 13-03-10 23:54 |
Mac OS X: Al mijn muziek kwijt #@$%^&*:-( | jandenh | iTunes | 2 | 07-07-09 17:26 |
Internetverbinding steeds weg na gebruik WinSCP | ButcherJF | Wi-Fi | 1 | 05-06-08 15:01 |
|
|