verschil tussen iphone en ipod i.v.m mp4 afspelen ? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Een eigen dvd middels iSkysoft-programmatuur omgezet naar ipod touch mp4 video-formaat. 640x480, bitrate 15000 (zodat ik de film ook leuk op mijn tv kan afspelen). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verschil tussen iphone en ipod i.v.m mp4 afspelen ?
Een eigen dvd middels iSkysoft-programmatuur omgezet naar ipod touch mp4 video-formaat. 640x480, bitrate 15000 (zodat ik de film ook leuk op mijn tv kan afspelen).
Afspelen op de iPod Touch 8 Gb van mijn zoon: perfect. Afspelen op de veel nieuwere iPhone 3GS van mij: groen beeld, stilstaand beeld, blokkerig/schokkerig beeld. Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het enige wat ik kan bedenken is dat je misschien op je iPhone een (ander) programma hebt geïnstalleerd wat de gebruikte codec aangepast (lees: verknalt) heeft waardoor het afspelen niet meer goed werkt.
Het je op de iPhone iets extra staan wat ook maar IETS met video doet? Hetzij met opnemen, afspelen, bewerken? |
Labels |
formaat, iphone, ipod, mp4, video |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mp4 afspelen werkt niet meer correct | Haverl | iPad algemeen | 4 | 08-10-10 08:37 |
lader verschil tussen ipod & iphone ? | PatRRick | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 14-07-10 19:37 |
Verschil tussen iPhone NL en Belgie | alid88 | Odido (T-Mobile) | 7 | 04-06-10 04:09 |
Uur verschil tussen iphone en google agenda | bassollie | iTunes | 1 | 11-08-09 10:06 |
verschil tussen iphone 1 en 2 | marcelleke | Archief | 2 | 04-08-08 19:47 |
|
|