Uur verschil tussen iphone en google agenda discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem, ik gebruik google agenda en die synchroniseer ik met de agenda van mn iphone maar nu zit er tussen beide een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uur verschil tussen iphone en google agenda
Ik heb een probleem,
ik gebruik google agenda en die synchroniseer ik met de agenda van mn iphone maar nu zit er tussen beide een uur tijdverschil, google calender loopt achter. Ook heb ik lock calendar en die geeft ook de verkeerde tijd weer (de tijd van mn google agenda) Iemand een oplossing? Heb al gezocht maar kan niks vinden, kan natuurlijk ook zijn dat ik verkeerd heb gezocht... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of je nog zoekt maar je kunt op iphone op 2 plekken tijdzone instellen Ik ben net terug uit Turkeije en ging bij mij ook fout:
1. instellingen algemeen - datum en tijd 2. instellingen - mail, contacten en agenda - tijdzone deze instellingen matchen met pc succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
lader verschil tussen ipod & iphone ? | PatRRick | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 14-07-10 19:37 |
Verschil tussen iPhone NL en Belgie | alid88 | Odido (T-Mobile) | 7 | 04-06-10 04:09 |
Verschil tussen iphone 3g en 3gs touch panel | kanters | iPhone algemeen | 2 | 26-05-10 15:29 |
Video: verschil tussen iphone en ipod i.v.m mp4 afspelen ? | rgimbergh | Muziek, foto & video | 1 | 05-11-09 03:37 |
verschil tussen iphone 1 en 2 | marcelleke | Archief | 2 | 04-08-08 19:47 |
|
|