Foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphoneclubbers, Ik heb een probleempje. Ik ben vorige week in Oostenrijk geweest, en heb daar natuurlijk veel foto's gemaakt. Ook een vriend van me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's
Beste iphoneclubbers,
Ik heb een probleempje. Ik ben vorige week in Oostenrijk geweest, en heb daar natuurlijk veel foto's gemaakt. Ook een vriend van me heeft foto's gemaakt maar die heeft ie met een digitale camera gemaakt. Nu heeft ie ze vervolgens op zijn laptop gezet, en toen via zijn iTunes zijn foto's op mijn iPhone gezet. Als ik nu thuis mn iPhone aansluit zie ik al die foto's die hij erop heeft gezet niet staan, wel de foto's die ik zelf heb geschoten. Als ik naar foto's ga op de iPhone zie ik ze wel allemaal. Heeft iemand een idee hoe ik die foto's eraf kan krijgen? Alvast Bedankt, David |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien dat een applicatie als PhoneView werkt (op de Mac), of anders gewoon kopieren, in een mailtje plakken en naar jezelf versturen.
Je kunt één type content altijd maar met één PC of Mac syncen. |
|
||||
|
||||
Volg de instructies van dit forum bericht Convert iThmb Photo Files - ModMyi - Wiki.
Op mijn 3Gs staan de foto's in /var/mobile/Media/Photos/Thumbs, voor de rest werkt het perfect. Je hebt 2 programma's nodig, iThmbConv.exe om ze uit te pakken en XnView om ze naar jpg te converteren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) | RuudM123 | iTunes | 4 | 24-12-10 23:17 |
Foto: Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op | roelofk | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-10 23:20 |
Foto's | milan13 | iTunes | 2 | 11-05-09 23:16 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
|
|