//

Help mijn foto's zijn verdwenen

Help mijn foto's zijn verdwenen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) "je kan ze uit je backup bestand halen.. gewoon openen met je browser" Waar vind ik deze precies? ik heb wel de reservekopie bestanden in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05-08-10, 12:59
ozz1979 ozz1979 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

"je kan ze uit je backup bestand halen.. gewoon openen met je browser"

Waar vind ik deze precies? ik heb wel de reservekopie bestanden in de prullenbak gevonden? .ispw type? (ik zit niet thuis kan het niet controleren) maar openen met browser kan volgens mij niet. Op internet zijn bepaalde software te koop om je backup te analyseren?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-08-10, 22:04
Raiden Raiden is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard

Beste mensen,

Na het installeren van 4.0 heb ik slechts 53 van mijn ruim 900 foto's op mijn telefoon staan... iTunes geeft aan dat er 1,28 gig aan foto's op de iPhone staat...

In de map 'C:\Program Files\Common Files\Apple\Apple Application Support' staat het een en ander. Misschien heeft Djkavaa gelijk met z'n suggestie, maar met winscp e.d. ben niet ervaren genoeg om dit uit te vogelen.

Ik merk dat steeds meer luitjes ditzelfde probleem ervaren. Wie helpt ons uit de brand?

Ik kan me niet voorstellen dat de foto's niet meer terug te halen zijn. Overigens helpt terugzetten naar reservekopie niet...
  #23  
Oud 10-08-10, 16:39
ozz1979 ozz1979 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

Hoi
Gisteren uiteindelijk gelukt
1. Op google zoeken naar applicatie iphone explorer en die installeren
2. Uitendelijk onder een van de mappen een bestand met 100apple openen en dan zie je fotos die kan je vervolgens naar je hardeschijd kopieren
  #24  
Oud 11-08-10, 19:09
Raiden Raiden is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Thumbs up

Ozz1979 je hebt gelijk. Mij is het met programma Iphone Explorer ook gelukt!
Redder in nood.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
OPGELOST - iPhone-icoontjes zijn verdwenen charlie666 iPhone algemeen 3 08-07-10 16:46
Waar zijn mijn nieuwe foto's??? jandenh Archief 3 20-07-09 16:32
Waar zijn mijn foto's jamrijn Muziek, foto & video 2 14-06-09 15:41
Na firmware update zijn bijna al mijn icoontjes verdwenen. Vandammes Archief 5 21-05-09 21:41
help mijn iconen zijn verdwenen aswien Jailbreak apps en thema's 7 18-06-08 12:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:12.