iphone 4 video camera discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bzb ok dus het kan! dus gewoon niet blijkbaar, is het iemand gelukt gewoon een filmke op youtube te zetten met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
En neen, ik heb het daarnet gebrobeert op de gewone manier en dat lukt dus idd niet, je hebt dat programmaatje nodig om het in HD te krijgen . Ik was totaal m'n kluts kwijt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sluit je iPhone aan op je computer. iTunes start waarschijnlijk op: negeer dat, want dat heb je niet nodig. Ga nu naar "Deze computer". Daar zie je waarschijnlijk je iPhone staan. Klik erop en dan daar ergens staan al je foto's en filmpjes. Van daaruit kan je ze gewoon kopieren. Het klopt dat de iPhone niet direct in 720p upload. Het klopt dat alvorens het naar YouTube wordt gestuurd, het eerst wordt gecomprimeerd. Dit hebben ze gedaan zodat er een beetje minder druk wordt gezet op telecom providers. Als je het op je computer zet, en vandaar upload naar YouTube staat het in 720p HD |
|
|||
|
|||
toppie!
|
|
|||
|
|||
geeft niks! maar je kluts heb ik hier teruggevonden in de vuilnisemmer hij lag naast mijn verstand en sex appeal, dus die kan ik nu weer mooi gebruiken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alles klopt wat je hier mooi hebt uitgelegd. Je hebt idd helemaal itunes niet nodig om alles naar je pc ook te zetten. |
|
|||
|
|||
ben druk met pixel pijpen
iemand nog een goede hint voor een fijn video bewerkings programma op de iphone? die van de key note was wel cool succes (wel slecht door mij gefilmt, (user error replace user)) Laatst gewijzigd door bzb; 31-07-10 om 20:23. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik merk je een beetje te snel wil gaan met het filmen en vergis ik me als ik zeg je je wat moet proberen om het stabieler te houden? Zoals je bij mij ziet op mijn filmpje in m'n topic iphone review 4? . Niet verkeerds mee bedoeld hoor maar als je echt wat moois wil ligt het zoals je zelf ondertussen hebt ondervonden het ook een stuk aan je eigen . Veel succes ermee. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Framerate van iPhone 4 video camera | Rambouzi | Muziek, foto & video | 10 | 30-12-10 15:09 |
Iphone 3G Video camera voorop! | Steelduines | Archief | 9 | 03-07-08 19:16 |
Foto: camera video output? | borgqueenx | Muziek, foto & video | 3 | 21-04-08 17:30 |
|
|